11 вересня 2020 р. 12:00
Оксана Мороз, засновниця ініціативи з інформаційної гігієни "Як не стати овочем", розповідає про важливість вміння фільтрувати інформацію, зокрема під час пандемії.
Оксана майже 20 років працювала з топ-політиками та бізнесменами. В серпні 2019 року залишила цю сферу. Заявила про ціль - навчити 7 млн українців інформаційній гігієні до 2024 року.
Написала дві книги "Нація овочів? Як інформація змінює мислення та поведінку українців" (2020) та "Боротьба за правду. Як мій дядько переміг брехню" (2020).
Матеріал підготовлений виданням ІзбірКом в рамках кампінії з протидії ворожим інформаційним операціям та підвищення критичного мислення за підтримки Open Information Partnership.
28 квітня 2025 р.
Розмовні швидкі побачення англійською: історія проєкту двох викладачок02 травня 2025 р.
Української мови в Одесі стало більше: боєць Азову про зміни за три роки29 квітня 2025 р.
Без підтримки не виживуть: про медіа, які перемістилися з Криму01 травня 2025 р.
Ми всі маємо бути воїнами, кожен на своєму місці: Вакарчук та "Океан Ельзи" в Одесі02 травня 2025 р.
Під Одесою готуються побудувати сучасну систему очищення стічних вод25 квітня 2025 р.
Апеляційний суд визначив суму застави за одеську адвокатку, підозрювану в участі у воєнізованому формуванні24 квітня 2025 р.
Нардепи-мільйонери: хто з одеських обранців заробив найбільше за рік29 квітня 2025 р.
Влучання у науково-дослідне підприємство на Одещині нашкодило екології на півмільйона30 квітня 2025 р.
Одеса перебуває в ментальній окупації: що відбувається з цінами на житло в регіоні29 квітня 2025 р.
Посадовицю-шпигунку затримали на нараді в мерії на Миколаївщині