24 квітня 2024 р. 09:06

Трамваї та тролейбуси не будуть збитковими для бюджету при вартості 40 гривень, - депутат

(Фото: Інтент/Наталя Довбиш)

Муніципальний транспорт — трамваї та тролейбуси в Одесі можна зробити не збитковим для бюджету лише якщо проїзд в ньому коштуватиме 40 гривень.

Таку думку в етері Інтент. Інсайт висловив голова постійна депутатської комісії з питань транспорту і дорожнього господарства Петро Обухов.

При цьому депутат підкреслив, що на таке підвищення в муніципалітеті ніхто не піде, бо тоді їздити трамваєм чи тролейбусом стане просто невигідно для містян.

 "Людям вже буде дешевше взяти на трьох таксі, ніж їздити громадським транспортом. Мета громадського транспорту натомість досягти того, щоб містяни могли пересуватися основними маршрутами не купуючи автівки й не створюючи в місті затори й бути комфортним", - підкреслив він.

Депутат зазначив, що вигода від розвитку в місті громадського транспорту не буде прямою — дохід від квитків. Й таким чином питання тарифу взагалі не головне. 

Зазначимо, що на думку депутата Одеському муніципалітету доведеться придбати 200 одиниць транспорту, в разі якщо в мерії з'явиться бажання повністю замінити якісним громадським транспортом маршрутні таксі.

Зазначимо, що наразі громадський транспорт Одеси має проблеми із кадровим та рухомим складом. Так у лютому директор Департаменту транспорту, зв'язку та організації дорожнього руху Одеської міської ради Володимир Хитренко заявив, що керівництво комунального підприємства "Одесміськелектротранс" зволікало із бронюванням працівників від мобілізації через що втратило 100 працівників.

Тематикою попереднього випуску стали укриття.

Разом з гостем студії Володимиром Харіщаком, заступником директора департаменту муніципальної безпеки — начальником управління  з питань цивільного захисту, оговорили ситуацію з укриттями в Одесі, що робити та до кого звертатися у випадку зачиненого сховища і не тільки.

Тематикою першої зустрічі стали "Воєнні злочини росії проти України". Поговорили про фіксацію воєнних злочинів в Одеській та Миколаївській областях, для чого їх потрібно фіксувати, хто і як це робить та які результати вже є у правозахисників. Гостем студії був голова правління УГСПЛ Анатолій Бойко.

Кирило Бойко

Також Вам може сподобатись:

28 квітня 2025 р.

Два підпали за ніч: диверсанти про знищення стратегічних об’єктів на Одещині

29 квітня 2025 р.

Інтент.Інсайт поцікавився станом ринку нерухомості під час війни

30 квітня 2025 р.

В Одесі на маршрути вийдуть сучасні автобуси, отримані як гуманітарна допомога

25 квітня 2025 р.

Громаду поблизу Одеси відібрали для участі у проєкті, підтриманому з Німеччини

Зроблено ще крок до нового етапу історії Лесі Українки в Одесі

01 травня 2025 р.

Оновлено! В Одесі загинув залізничник та пошкоджено колії через атаку росіян

29 квітня 2025 р.

Влучання у науково-дослідне підприємство на Одещині нашкодило екології на півмільйона

01 травня 2025 р.

Миколаївська облрада збирається вирішити долю розвитку області, кадрів та майна

Справу Труханова внесли до переліку резонансних процесів, які застрягли у ВАКС

24 квітня 2025 р.

Визначення вартості оренди житла та компенсації: виконком Одеси

30 квітня 2025 р.

Одеса перебуває в ментальній окупації: що відбувається з цінами на житло в регіоні

22 квітня 2025 р.

Одеська ОВА місяць не погоджувала акції вшанування загиблих

16 квітня 2025 р.

Звуки як вибухи: в Одесі вимагають приборкати водіїв з гучними авто

29 квітня 2025 р.

У Миколаєві депутати поскандалили через земельні питання

01 травня 2025 р.

Парк Лесі Українки та без вулиці Чапаєва: одесити можуть вплинути на перейменування