28 серпня 2022 р. 11:08
(Фото: Міністерство інфраструктури.)
Українське гирло Бистре та румунський канал Суліна минулої доби пропустили до українських портів "Ізмаїл", "Рені" та "Усть-Дунайськ" 11 суден із загальним обсягом 45 тисяч тонн.
Як зазначив міністр інфраструктури України Олександр Кубраков, це рекордний показник з 24 лютого, початку повномасштабного вторгнення росії.
Він також наголосив, що через гирло Бистре суднового ходу Дунай - Чорне море пройшли сім суден, а через румунський канал Суліна - чотири.
Загалом, зо словами міністра, з березня Дунайські порти провезли понад 4 млн тонн зерна — на даний момент це більше, ніж усіма іншими видами транспорту. Причому обсяги перевезення суттєво збільшилися з 16,5 тисяч тонн в березні до 1,4 мільйонів тонн - в липні.
"Це чудові результати, але точно не остаточні. Навіть зі стабільною роботою Ініціативи щодо безпечного транспортування агропродукції Чорним морем Міністерство інфраструктури продовжує удосконалення експортної логістики на Дунаї. Зокрема, створюємо умови для безперешкодного сполучення між портами залізничними шляхами, в тому числі забезпечуючи пряме залізничне сполучення (Відновлену залізничну лінію "Басарабяска-Березіне" ввели в експлуатацію 22 серпня, - ред.)", - наголосив Олександр Кубраков.
За його словами, за умови системних інвестицій та виконання програми з модернізації портів на Дунаї можливо збільшити їхню потужність до 25 млн тонн вантажів на рік.
"До речі, вже стартував спільний проект Міністерства інфраструктури та ЄБРР щодо дослідження експортної логістики у Бессарабії. За два місяці ми отримаємо пропозиції для планування державних, державно-приватних та приватних інвестицій, міжнародних проєктів та проєктів за кошти міжнародних фінансових організацій", - стверджує міністр.
Гирло Бистре відкрилося для проходу суден після серії підривів на мінах на початку серпня.
Наприкінці липня та на початку серпня в гирлі підірвалося три судна. Так у гирлі Бистре на Одещині 1 серпня на міні підірвався плавкран, який мав підняти лоцманський катер "Орлик", що також підірвався на міні за день до цього.
Вперше про пошкодження міною судна профільне видання про судноплавство Ukrainian Shipping Magazine повідомило 28 липня. Тоді підірвалося мале гідрографічне судно "Шляховик". Це судно належить державній установі "Держгідрографія", однак відремонтувати його обіцяє Українське Дунайське Пароплавство.
29 квітня 2025 р.
У Херсоні суд заарештував викрадене росіянами пасажирське судно25 квітня 2025 р.
На Одещині затримали судно з тіньового флоту росії29 квітня 2025 р.
У Криму росіяни покарали активіста за правду про мазут на узбережжі29 квітня 2025 р.
Арештоване скло в Одесі та Миколаєві виставили на продаж за 12 мільйонів27 квітня 2025 р.
На конференції у Варшаві презентували проєкт концесії порту Одещини29 квітня 2025 р.
В Одеському порту запрацювала електронна система для зменшення черг26 квітня 2025 р.
Адміністрація морських портів почала шукати підрядника для ремонту причалу, пошкодженого росіянами20 квітня 2025 р.
З початку року до портів Одещини увійшли понад 650 суден30 квітня 2025 р.
У відставку відправили голову суду на Одещині21 квітня 2025 р.
Конфісковане на Одещині російське судно продали за 6 мільйонів30 квітня 2025 р.
Шпигуна з Херсонщини залишили під арештом за злив інформації про ЗСУ29 квітня 2025 р.
Посадовицю-шпигунку затримали на нараді в мерії на Миколаївщині