Меню
Соціальні мережі
04 вересня 2017 р. 18:24
Одеський аеропорт має хорошу перспективу, - міністр інфраструктури
This article also available in English1232
Наразі компанія виконує рейс Доха-Київ-Доха сім разів на тиждень
Національна авіакомпанія Катару Qatar Airways з 28 серпня почала здійснювати рейси з України. На тлі скандальної відмови від заходу на український ринок ірландського перевізника Ryanair, прихід катарців з боку влади позиціонуються як однозначна перемога, упевнений міністр інфраструктури України.
Згідно з публічними заявами представників Qatar Airways і міністерства, не виключено відкриття нових напрямків в Україну, збільшення пасажиропотоку за рахунок запуску перельотів двічі на день. Зараз компанія виконує рейс Доха-Київ-Доха сім разів на тиждень.
Міністр інфраструктури України Володимир Омелян розповів VoxConnector про те, що означає для України прихід катарського авіаперевізника і подальші плани міністерства в роботі з іноземними інвесторами.
"Стрілка компаса" міністерства інфраструктури дивиться в бік світових компаній. Я неодноразово наголошував, і це принципово, що ми орієнтуємося на компанії-світові лідери в різних галузях транспорту. Саме ті, які задають напрямок розвитку світової транспортної та логістичної інфраструктури, мають бути в Україні. Ми маємо розуміти, що діяльність компаній давно не обмежується однією окремою сферою. Якщо ми говоримо про світових портових операторів, то це не тільки нова філософія ведення бізнесу в Україні, розбудова потужностей терміналів, застосування новітніх технологій, переведення оперування в автоматичний режим, а й залучення додаткового вантажу, боротьба за міжнародні транспортні потоки, як результат - зміцнення позицій України в чорноморському басейні та нарощування Україною економічних і політичних м'язів. Тобто, прихід світового лідера запускає цілий ланцюжок процесів, які в кінцевому підсумку виводять Україну на новий щабель розвитку. Це не реформа step by step, це - можливість перестрибнути прірву", - зазначив чиновник.
Тож захід таких компаній як Qatar Airways, Ryanair, Hutchison ports, DP World, General Electric - це, на думку міністра, не лише динамічний розвиток транспортних секторів, а й велике досягнення для України загалом.
"Що стосується безпосередньо Qatar Airways, то це авіакомпанія номер один у світі за рівнем сервісу та безпеки. Це - маркер для багатьох інших міжнародних учасників ринку, зокрема й у сегменті лоукост-перевезень, що в Україні можна і потрібно працювати. Щодо ситуації з Ryanair, будемо відверті: Ryanair міг полетіти з України вже цієї осені. Міністерство доклало для цього всіх можливих і неможливих зусиль. Але подолати монополію і корупцію, які зрощувалися роками, не так просто. Просто шкода, що через диктатуру кількох людей, які звикли "качати свої права" на ринку, Україна та українці втрачають час і гроші. Так, угоду з Ryanair не вдалося підписати з першої спроби, але буде друга і наступні, якщо це буде потрібно. Тому що Ryanair - це не тільки найбільший і найдешевший лоукост перевізник Європи, це - зовсім інша картинка внутрішніх і зовнішніх авіаперевезень в Україні через три-п'ять-десять років. І боротьба йде саме за це. Прем'єр-міністр України висловився однозначно: переговори з Ryanair мають бути відновлені, а угоду підписано. Поки що я бачу симуляцію переговорного процесу і затягування часу. Але Ryanair буде в Україні, вірю, що вже наступного року. Тому що часи, коли "хто був ніким, той стане всім" і буде диктувати всім, як жити і куди і як літати, минули. Тільки розвиток ринку, чесна конкуренція - дорога для України в розвинений світ. У багатьох аеропортів України дуже непогані перспективи розвитку", - вважає Володимир Омелян.
Динамічно, за його оцінкою, розвивається аеропорт Львова, мають хороші перспективи аеропорти Одеси, Харкова, Рівного, Вінниці, Запоріжжя, Житомира і навіть Чернівців, звідки, як виявилося, переліт до Венеції триває близько години.
"Так, кожен аеропорт має свої проблеми та потреби, але кожне питання має свою відповідь. Хотілося б, щоб лоукост авіакомпанії були присутні саме в регіонах, це стало б стимулом для розвитку туризму в Україні, а також дало б нашим громадянам можливість вільно подорожувати світом. Бюджетні авіакомпанії вже потроху літають із регіональних аеропортів, і це тільки початок. Цього року станом на серпень ми маємо зростання пасажиропотоку вже понад 30% порівняно з цифрами минулого року. Тобто, ринок розвивається стрімко і незабаром настане момент, коли саме ринок диктуватиме свої правила, а не гратиме за чужими", - зазначив урядовець.
Авіакомпанія Qatar Airways визнана найкращою авіакомпанією світу 2015 року, другою в рейтингу - 2016 року, згідно зі світовим рейтингом Скайтрекс.
Володіє 200 літаками, здійснює рейси в більш ніж 150 міст світу.
За даними Мінінфраструктури, з Києва компанія здійснюватиме 7 рейсів Доха-Київ-Доха на тиждень зі зручними стиковками до Китаю, Індії, Сінгапуру, Шрі-Ланки, Африки, Австралії та Нової Зеландії.
Компанію очікували в Україні ще у 2013 році, проте лише зараз, відзначаючи позитивну динаміку розвитку пасажирських перевезень та відкритість процедур отримання дозволів, компанія вирішила здійснювати рейси.
У жовтні 2016 року в Катарі делегація Міністерства інфраструктури України разом із Державіаслужбою провела переговори, за результатами яких сторони досягли згоди щодо скасування лімітованих частот на повітряні лінії не лише з Києва, а з усіх міст України. Тобто, можливо, компанія збільшить кількість уже наявних рейсів і розгляне можливість відкриття рейсів з інших міст України.
Видання ІзбірКом входить до числа партнерів проекту VoxConnector. Матеріали отримані редакцією на правах ексклюзивності.