Меню
Соціальні мережі

18 квітня 2025 р. 12:44

Рекордсмен по боргах із ТЦК виявився жителем Одеси

This article also available in English

4874

Фото: Скіншот з відео ТСН

Фото: Скіншот з відео ТСН

Від початку  року в Одеській області відкрили понад 1300 проваджень за порушення правил військового обліку — йдеться про штрафи, які громадяни не сплатили вчасно.

Про це повідомляють на платформі Опендатабот.

З початку 2025 року в Україні провадження відкрили щодо 17 007 людей. З них лише 16% справ вдалося закрити. У середньому щомісяця з’являється близько 4,7 тисячі нових проваджень.

Майже половина справ з них — на чоловіків віком від 25 до 35 років. Проте 22 провадження цьогоріч було відкрито й на жінок. 

З початку року на Одещині відкрито 1 310 виконавчих проваджень щодо боргів за штрафами, накладеними територіальними центрами комплектування. Регіон посів четверте місце за цим показником.

Інфографіка Опендатабот.

Найгучніший випадок зафіксували в Одесі: Приморський районний ТЦК відкрив одразу сім проваджень проти одного чоловіка — це наразі рекорд 2025 року в масштабах країни.

Найбільше справ від початку року відкрили в Києві — 1 992 провадження. Далі Дніпропетровщина — 1 946 та Сумщина — 1 722.

Загалом з початку повномасштабної війни в Україні накопичилось майже 29 тисяч протермінованих боргів через порушення військового обліку. І ця цифра продовжує зростати.

Також Одеська область опинилась у трійці лідерів через несплачені штрафи порушень дорожнього руху.

Нещодавно Інтент писав, що Одеська область опинилась серед регіонів, де найбільше судяться за борги по ОСББ. Крім того, Одещина стала лідером на півдні за кількістю релокованих компаній у 2024 році. А ще Одещина потрапила до трійки лідерів серед регіонів України де іноземні громадяни найактивніше засновували бізнес у 2024 році.

Тим часом за підсумками 2024 року Одеська область увійшла до трійки регіонів, які найкраще впроваджують сучасні цифрові технології. Це підтвердило дослідження, яке оцінює роботу спеціалістів із цифровізації та обласних військових адміністрацій. 

 

Ірина Глухова

Поділитися